When it rains it pours

Jag hittade denna i mitt arkiv. Augusti 2006 vill jag tro att det var från. 

Tio första:

Första bästa kompis: Senada
Första bil: Nissan
Första kärlek: Mirza, skulle jag tro
Första husdjur: En hamster
Första semester: Kroatien
Första jobb: På Handskmakar'n
Första köpta skiva: Ingen aning
Första riktiga kärlek: Marcus
Första piercing: I båda öronen när jag var bebis, annars läppen anno 2007
Första konsert: Ingen aning

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Jägermeister
Sista bilfärd: Till Gnesta
Sista filmen du såg: Bolt
Sista bubbelbadet: Länge sen
Sista spelade cd: Har inga cdn längre, mixtape gäller numer, mp3-style
Sista gången du grät: Igår och idag
Sista måltiden: Thaigryta med kyckling

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja, Han var min bästa vän... han blev väl det med tiden
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Varit på tv? För länge sen
Fått ditt hjärta krossat? På det värsta sättet, ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? När jag var yngre

Sju saker du har på dig:
1. Nattlinne
2. 1 hårnål
3. En till hårnål
4. En tredje hårnål
5. Hårsnodd
6. Armband
7. En ytterligare hårnål

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. -
2. -
3. -
4. -

Tre val:
Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
Resa jorden runt (vissa saker ändras aldrig)
Bli mamma (denna kommer aldrig ändras)

En sak du ångrar:
Att jag lät mig själv falla så hårt. Jag borde jobbat på en bättre back up plan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0