Snazzy


Ser det inte mäkta fint ut... Egentligen väldigt slö design, i brist på egna idéer men jag gillar den. Ser lite vårigt ut. Mina naglar med, de blev fina.
Idag har vår VD slutat och därför har vi fått smörgåstårta. Gudomligt god sådan. Jag tog en riktigt mastig bit. Trots att jag inte borde... men slutar VD:n vill man ju tacka av honom. Snackade en massa med Edwin, rolig snubbe. Kanske kan dumpa lite arbete på honom :D Folk är himla trevliga och sociala i detta företag. Det hör inte till vanligheterna, tyvärr. Men här trivs jag och här vill jag stanna!
Jag drunknar i arbete. Så pass att jag inte tagit kisspaus idag. Ingen alls. Jag håller på att explodera men jag har några betalningar till att fixa sen blir det rök- och kisspaus :)

Idag är jag gladast. Imorgon ska jag hjälpa Magz med nån uppgift sen ska jag smurfa in på min nya dator och ladda ner lite smått och gott. Göra den till min.

Nu, betalningar. Sen, rök-och kisspaus. Ikväll, ny dator tajm :D

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0