Not spending my emotions...


I'm not spending my emotions on you! Nej, gott folk. Igår hade jag en heldag med Magz. Fika, bio och senare Jäger och Dooleys. Fredzo0rz stod för kramarna, Magz för rökpauserna. Bättre sällskap kan man glömma att man hittar.

Vi såg Yes man, med Jim Carrey. En föga välgjord film men likväl inspirerande. Kanske skulle man sluta upp att vara en sådan nej-sägare och släppa loss lite. Inte tänka 50 steg i taget utan fokusera mer på de kommande fem. Kanske ska jag släppa på tyglarna lite. Ha lite kul nu när jag är 23, hellre än att hamna i en medelålderskris över att jag missat de "bra åren". Inget extremt, bara lite mer nöjen och lie mindre ångest.

Kan vara något.

Jag vet inte om jag är trött eller om jag mot all förmodan blivit bakis efter 1½ grogg och en shot. Men det var ju inte igår sist, om man säger så. Nej, nåt är det.

Nu ska jag fixa mig lite frukost, sen ska jag diska upp den sista disken och knata ner till tvättstugan kl 18 för den första tvättsessionen sen flytten... den 1/11 2008. Tack kemtvätt, du har räddat mitt liv :P

/Bell

Kommentarer
Postat av: Lennart

Dooleys har jag druckit ett par gånger, inte min grej tycker jag, alldeles för sött och sliskigt. Jäger däremot är gott!

2009-02-01 @ 18:07:54
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lennart, jag sa detsamma. Dooleys var inte min grej, alldles för sött. Som att dricka socker. Jag hade förhoppningar om att det skulle smaka som Baileys, men åh så fel jag hade. Jäger däremot är även min drink of choice.

2009-02-01 @ 18:26:18
URL: http://belmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0