Stupid Cupid

Stupid Cupid... stop picking on me! Julen kom och gick. Jag har ätit, pratat, umgåtts och saknat. Som alltid annars, saknade jag honom. Men jag har gått vidare. Men jag saknade hans sällskap. Hans blickar. Den falska känslan av trygghet jag får i hans armar. Men Jul vore inte Jul, utan saknad. Och jag saknar honom. Så fick jag det sagt :P Utöver det saknar jag herr Kungen för jag var hos Marajah nyligen och förälskade mig ÄNNU en gång i honom och hans tjocka tassar. Nästa gång vi ses ska jag sno med mig honom. Det är ett löfte :) Nu nalkas dock sovdags. Jag ska se klart 'En princessas dagbok' och sova sen. Det blev en sen natt med msn och Marcus. Imorgon kommer han åter hem. Då ska jag ta mig till honom, för att stilla mitt eget begär. 2009 ska avslutas på MITT sätt. Och jag gillar min falska trygghet. Så Mackan, here I come :O /Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0