That kind of loving makes me wanna pull down the shades

 
Jag vill säga att Riga var en av de absolut vackraste städerna jag besökt. Hands down. Utan omskrivningar och förmedlande, staden var underbar. Jag fick till och med ragg, haha. En tröjlös herre blott två år äldre än mig visade mig att det finns snygga människor överallt. Och jag kan utan att överdriva säga att jag saknat att titta på en attraktiv manskropp. Jag får tacka honom i något annat skede.
I detta nu är jag uppfylld av lycka över att jag tog mig till Lettland, och Riga.
Vädret var strålande, folket som folk är mest och staden otroligt förtrollande. Och till skillnad från allt man hört blev ingen rånad eller antastad. Jag gör redan upp planer för en ytterligare visit. Jag är precis så överväldigad som det verkar. Och även om sällskapet inte var det bästa (långt ifrån) fanns det många bra män att spana på även om den väldigt feminina karl jag sällskapade med skrämde bort många. Aerobics på soldäck efter mörkrets intrång är väl kanske inte så sexigt, eller för den delen normalt, men man får väl lida lite.
Jag kan inget annat än tacka Gudarna för att finlandsfärjorna var fullbokade och min allra käraste mor samt far för att de såg till att denna resan blev av. Jag är evigt tacksam.

I afton har jag tvättat, massa tvätt. Det tar visst aldrig slut, detta tvätteländet. Dock kan jag säga att tvättmaskinen är en välsignelse. Utan den hade jag varit en missnöjd och deprimerad människa. Men åh, detta underverk av mänsklig teknologi gör verkligen sitt jobb. Jag är mycket nöjd med min lilla Matsui :)
Jag har även färgat håret. I något som påminner om min egen färg, men är blott litet ljusare. Det får håret att både kännas, men främst, också se ut att vara aningen mer levande.
Imorgon väntar ögonbrynsplock och nagelmålning. Men nu... nu väntar sängen.

Allas eder,

Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0