Massive back fat


Jag har suttit och snackat skit om min brors flickvän hela långa dagen, framför honom givetvis. För att jag håller på och går under av arbete på jobbet. Inte så sexigt. Möten ersätter varandra, handledningar i allt från AP-delen till Closing-utbildning och treasury... ifall ifall någon blir sjuk.

Någonstans inser man att man är blott en människa och att detta tempo så när som på garanterar undergång. Men snart kommer en efterlängtad, NEJ, en MYCKET efterlängtad ledighet och jag tänker inte ha några som helst måsten. Det blir fyra mycket stilla dagar i mitt eget sällskap. Mitt och Oskars, eventuellt. Kanske matar jag den knäppa röda katten med honom, om han fortsätter på samma vis som nu. Jefla bajsapa till katt som kissar inne och bits utan anledning.
Jag borde gå ut och köpa vin imorgon, om jag hinner. Annars får jag spendera påsken alldeles nykter, ensam och trött. Men det kanske är för allas bästa att jag gör så. Eller sällskapa med Stefan. Picnica igen :D

Hur som havers... nu är det sömn som gäller. Jag har en halv dag att ladda inför.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0