But I'm Lé Tíréd...

Så franskt.

Min fd fruga und jag ska träffas i stan idag och planera för en resa som är long overdue. Parisresan. Vinpimplandet på en vanlig fredag på ett café iförda baskrar. Så inbillar jag mig resan. Kanske blir det så? Kanske blir det romantik med en fransos? Kanske hittar jag den där Chanel-koftan jag trånat efter och spenderar alla mina besparingar på den? Och skiter i en ny tv, diskmaskin och bokhylla... Jag kanske bara vill ha den där koftan, som säkert bara finns i storlek 30-32. Men jag förtsätter drömma. Drömma om Paris, rökande, vindrickande och romantiken bakom den rosa koftan.

Ouais, som en annan fransman skulle sagt. Ouais indeed.

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0