Sen kväll i Casa de Belms


Såhär ser feber ut kl 23.30 i Casa de Belma



Så ser en febermiddag ut kl 23.30 i sama Casa.


Så här ostädad ser Le Arbeitsplatz ut kl 23.30 i Casa de Belms.


Resultat 1 av Torsdagens shopping.


Resultat 2.


Rezultat 3 och det slutliga resultatet som läggs upp. Bild på Le Cat följer:


Han dömmer mig otroligt hårt för att jag inte städar som jag borde. Who can blame him? Men inget förändras i Casa de Belma inte ens med Le Cat som smyger omkring och dömmer.

Det var lite bilder. Så, nu vet ni vem ni har att göra med :)

/Bell

Herregud jag glömde min nya skitfräna väckarklocka:

Helt vanlig kaffekopp framför, bara så ni ska kunna se hur bauta den är :D

Kommentarer
Postat av: Joanna

En sån där klocka skulle jag behöva ha fasttejpad runt huvudet så jag kommer upp på mornarna...

2008-10-24 @ 16:16:10
Postat av: Lennart

Smakis? Har jag ingen aning vad det är eller om jag ens har sett det. Måste erkänna en liten sak, hade jag satt mig vid Le Arbeitsplatz så hade jag städat upp där först, kanske hade jag även städat mer i Casat (kanske hela?) när jag ändå kommit dit. Gillar klockan!

2008-10-25 @ 14:16:45
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Bell

Åh Lennart du är så välkommen att komma hit och städa, både casat och arbeitsplatz. Jag flyttar på fredag så allt ska städas då, innan känns onådig onödigt då flyttgubbar kommer knata runt i full mundering. Men Le Arbeitsplatz var otroligt stökig efter 24 timmars arbetande. Mycket påfrestande omgivning och en lika påfrestande uppgift att hantera.

2008-10-25 @ 15:08:55
URL: http://belmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0