Påminnelse


Idag har jag gjort en alldeles egen mall för påminnelser för ett systerbolag. Mina klippa och klistra samt knåpa-för-fulla-muggar- kunskaper kom väl till hands. Jag är nöjd.
Huvudvärk, magvärk, illamående, ständiga kisspauser och en extremt täppt näsa lider jag av nu. Men idag jobbar jag till 16:30 sen blir det läkarbesök. Så roar jag mig.
Sedan hem för att fortsätta packa inför en stundande flytt. Plötsligt slår det mig varför jag är så trött hela tiden, jag får ju ingen lugn stund. Den enda stunden då jag inte arbetar är när jag sover och då har katten utflykt på mig. Så ja. Jag förtjänar så mycket ledighet att huvudet sprängs. Men ingen ledighet kommer än på ett tag. Men jag har flytten att se fram emot, sen lite vila och en födelsedag som jag tvivlar på att jag vill fira. Jag blir 23. Det känns äldre än gammalt i mina termer så jag bävar en skvätt.
Men nu ska jag ta kisspaus nummer 152 i raden och sen skicka ut påminnelser. Yaay, mina hemmagjorda påminnelser. Proffsigt ;P

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0