Flugsvampigt?

Jag åt en stor vit champinjon, som jag köpte på T-Jarlen idag. Den smakade mycket udda... Kan det finnas stora vita flugsvampar som ser ut som champinjoner..?
Oavsett så förstörde det min middag, usch. Nu är jag hungrig men äcklad. Ska nog passa på att ta mig en sovstund innan det är dags för frukost igen :)

/Bell


PS. Killen på perrongen idag gjorde min dag. Denna underbara, goa, fina killen som jag kommer minnas en bra stund framöver. Vår stund blev för kort, hade jag kunnat hade jag förlängt den markant. Vilken kille! Ja, nog har man ett och annat att le om ikväll. Hoppas nu bara jag inte åt en flugsvamp så jag ligger och hallucinerar om denne drömprins med de fina benen fint inslagna i ett par träningsbyxor. Åh. DS.

Kommentarer
Postat av: Lennart

Det kanske var en genmanipulerad eller rökt svamp?

2008-10-04 @ 17:19:37
URL: http://trannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0