Beska


Det smakar beskt i min mun hela tiden och jag kissar som en kamel på vandringsfärd. Bah!
Jag stupade i säng alldeles för sent igår och drömde inte om killen, istället drömde jag om stickade träningsbyxor. Vita, stickade jazzbyxor med matchande topp.
Symbolik i all ära men när till och med ens undermedvetna vill säga att man är fet och behöver träna då kanske man ska börja lyssna på den rösten och ta sig en omgång på cykeln. Eller ta en shoppingrunda i Vingåker imorgon.

Resan ner blir dyrare än planerat men jag gillar att kanta runt där nere och känna mig alldeles varm bland alla de underbara plaggen som presenteras. På söndag kanske jag ska träffa M, kanske inte. Just nu vet jag inte var jag har honom och för första gången är jag inte så sugen på att veta. Blir det nåt så blir det, annars har jag en ledig söndag helt enkelt. Bara jag och katten :)
Nej gott folk, jag ska arbeta litet. Sen ska jag rå om min stackars brutna nagel, som jag höll på att slita av mig i en konfrontation med en ring från Pilgrim. Halva nageln gick av och jag köpte inte ringen som en protest men nu ångrar jag mig. Kanske kan sluta tidigare och ta en sväng förbi Pilgrimbutiken och köpa den där ringen i alla fall.

/Bell

Kommentarer
Postat av: Lennart

Stickade träningsbyxor har jag aldrig sett, däremot en tjej som hade en stickad bikini. Den såg en aning knepig ut.

2008-10-04 @ 17:22:09
URL: http://trannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0