Little bunny Foo Foo

Får nu se hur många som minns... Imorgon avslöjas vad... Men först en lång lista:

Tre saker som alltid finns i min;
Kyl: Mjölk, smör, sylt
Frys: Broccoli, haricot verts, bröd
Skafferi: Pasta, tomatkross, ris
Handväska: Skippar gärna den helt och hållet
Sminkväska: Mascara, ögonskugga, ögonpenna
Badrumshylla: Tandborste, ansiktsvatten, ansiktskräm
Skohylla: Dojjor, flipflops, ballerinadojjor
Förråd: Skor, hårfärg, två dörrar
Hjärna: Pengar, musik, mat
Jackficka: Nycklar, mobiltelefoner, tändare
Kryddskåp: Salt, peppar, buljongtärningar
Balkong: Cykel som behöver byggas ihop, en askkopp och en matta
Barskåp: Jag har sällan alkohol hemma
Köksbänk: Diskmedel, diskställ, disktrasa

Nämn något som gjorde dig glad igår: Erik var rar, M med :)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Hostade mest
Det sista du sa högt? Little Bunny Foo Foo
Det senaste någon sa till dig: "Jamenherregud det fattar du väl själv att du inte kan" sen la jag på, i all min ilska
Vad ha du druckit idag? Te, kaffe, varm choklad samt citronvatten
Vad var det senaste du åt? Korv med ris och italiensk tomatsås
Vad var det senaste du köpte? Te och kattgodis
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit?
Vad är det för väder hos dig nu? Mörker som döljer väderlek
Godaste glassmaken? Rocky Road (inte den svenska varianten)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Sover du tungt? Nej, vaknar vid minsta rörelse
Drömmer du mardrömmar? Drömmer gör väl alla, men jag minns sällan mina
Trivs du med ditt jobb? Jag hoppar den frågan
Favoritklädsel? Jeans, t-shirt och dojjor
Favoritlåt just nu? Last night (Remix) - Keyshia Cole, Lil Kim, Busta Rhymes & Diddy
Vad ser du om du tittar till höger? Min läshörna
Vad gör dig glad just nu? Musiken och morgondagen
Vad ska du göra härnäst? Ta mer mat och fortsätta min stand up comedy-afton
Höger el vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Bra men sjuk
Favoritgodis? Haribos nallebjörnar
Kläder just nu? Gråa  nikebrallor, stor begie niketröja som tillhör M
Sommarplaner? Holy crap, jag har inte ens jul/nyårsplaner
Hur många kuddar sover du med? Har tre kuddar i sängen men jag sover på en
Spelar du ngt instrument? Piano, men har en svag känsla av att jag hunnit bli ringrostig. Var nog ett halvår sen sist jag spelade... om inte mer ändå
Morgon eller nattmänniska? Natt
Vad är viktigast för dig? Min familj och jag
Är du kittlig? Mycket
Snarkar du? Ibland
Stjärntecken? Skytt
Äckligaste insekten? Räknas spindlar? De äe arakner, annars är nog kackerlackor högt på listan
Stökigt el välstädat? Stökigt (Bless this mess)
Längtar du mest efter just nu? Att febern ska gå ner och att jag ska tillfriskna.


/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0