Lägenhetsläget i bilder

Det sägs att en bild säger mer än 1000 ord, så här kommer en massa bilder så slipper jag skriva och omskriva allt :)


Så här såg stolarna ut innan jag målade om dem och fixade nya kläder till stolsdynorna.


Något tjusigare i ny mundering, om jag får säga mitt.


Min sötroliga dammsugare.


Vardagsrumsfönstret in the making.

Lite kewl på gardinstången.


Arbeitsplatz så långt från klar.


En skakig bild på bokhyllan och fotöljen som senare ska in i sovrummet.


Konst-igt...


Vardagsrumsbord med tillhörande stök.



En liten skvätt till av vardagsrummet.


The hall closet.


Klorin, min allra roligaste och bästa vän.


Sminkskåp in the making.


Oskar i farten.


Badrumsskåp i uppbyggnadsfasen.


Min något egna badrumsmatta.


Köksfönster som börjar te sig.


Det finns en diskbänk och spis därunder nånstans, tror jag?


Här finns lite av varje :O


Magnetiskt.


Kökskonst del 1.


Kökskonst del 2.


Le Säng, efter en hel del man handling av Le Cat.


Slutet gott, allting gott :)

/Bellis

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ganska fantastiskt hur suddiga bilder du lyckats med! :) Men fan vad avis jag blir. Vill också inte behöva ha sängen vid spisen. Och soffan vid sängen. Och skrivbordet vid soffan. Och spisen vid skrivbordet. Vi delar i alla fall benägenheten att ha en miljon prylar i badrummet! Bara det absolut nödvändigaste, så klart.

2008-11-03 @ 22:25:23
Postat av: Bell

Jag tar dem med mobilen, och så har jag sån där nattljus blaha blaha på så man måste stå ultrastill och jag är rastlösare än den dampigaste ungen på dagis. Så bilderna får te sig som fartrandskryddade stycken modern konst.

Åh, badrummet. Jag har som sagt bara det allra nödvändigaste där. Sen att jag råkar behöva minst 20000 hyllor för att rymma det är ju en annan fråga :)

2008-11-03 @ 22:45:13
URL: http://belmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du haft en trevlig kväll! Godnatt! :)

2008-11-03 @ 22:52:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lennart

Går Oskar på någon slags inspektionsrunda där för att kolla ordningen? Det var en pigg och trevlig badrumsmatta tycker jag, har aldrig sett någon liknande.

2008-11-04 @ 07:26:24
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Bell

Ja, Oskar leker Herr Inspektör. Än har han inte jamat, så jag tar det som ett gott tecken.

Mitt hem är fyllt av sådana där udda artiklar. Min våg får jag ta kort på, den är ännu roligare än mattan. Om jag får säga mitt. :)

2008-11-04 @ 12:19:59
URL: http://belmas.blogg.se/
Postat av: Maggan

De ser så mysigt ut. Och stolarna blev betydligt mycket snyggare när du gjort om dom :D. Någon dag så ska vi komma över och dricka kaffe med dig :D.

2008-11-04 @ 20:41:26
URL: http://dollface-happycat.blogspot.com/
Postat av: Bell

Oww, ni är så välkomna så. Hörde att du skulle ner till Katrineholm... Då har du ju vägarna förbi ;)

Stolarna känns kalas nu när de står klara. Som nya. :D

2008-11-04 @ 23:04:04
URL: http://belmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0