You never were, and you never will be mine


Halloj alla,

Vilken dag igår. Ett möte med 4 personer som alla var nyfikna, och jag som var nyfiken tillbaka. Jag var nöjd som få, och så på vägen hem så är det en explosion på centralen. Samma spår som jag sitter vid. Mitt huvud är inte sig likt.
Men man får bita ihop. Another day, another dollar. Det gör mig lycklig. Och mina arbetskamrater. Och min underbara chef, som är så söt att man nästan baxnar. Hon är världens raraste och mest omtänksamma. Jag trivs här :) Som sjutton. Yay.
Igår fick jag med mig en termometer i form av en blomma. Som man kan ha hemma och i vatten för att mäta temperaturen. Ja, ni vet ju vad termometrar har för arbetsuppgift. Men den här var himla söt! Fredag blir det lite fest och på lördag kanske det blir Uppsala. Vi får allt ta och se. Imorgon kanske det blir klippning och film. Kanske inte. Men nu ska jag knega vidare.

"I love you Ricky, like alot!"

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0