I know it's late...


I'm sorry, but I can't wait.

Tonårsångest någon? Det känns lite så just nu. Det blir alltid så när jag sover illa, eller inte illa men på knasiga tider. Och på tok för lite. Dock har jag varit otroligt nyttig idag, hushållsmässigt. Var ut till Tumba och inhandlade allt som behövs till imorgon/helgen. Ska ju ha middag för lite vänner, behöver träffa lite bra människor igen. Efter min isolering från dem i nästan 2 år.
Jag har lagat mat till imorgon, bakat en tårta och städat här hemma. Det känns bra. Jag har ätit en banan, druckit två koppar kaffe och rökt upp 1½ paket röda. Den biten är mindre bra. Men jag är inte hungrig. Jag är snarare illamående efter allt släpande och all matlagning. Jag är övertrött och har en svag känsla av att jag borde ätit något innan. Kanske ska ta och äta lite broccoli, det gör mig alltid så glad :)
Jo, så ska jag göra. Ångkoka lite broccoli och slå på nåt simpsons-avsnitt. Sen ska jag försöka mig på att sova lite.

/Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0