Trött igen

Fyfan, man har knappt hunnit komma hem innan man hunnit tröttna och vilja iväg igen.
Idag ska jag äta en tidig lunch. Sushi idag igen. Jag har fastnat helt och hållet. Käkar det konstant. Det är fantastiskt gott, men jag gissar på att ni redan vet om det.
Jag är lite nere, faktiskt. M flyttar, nu är det spikat. Och larvig är jag men jag vet att det kommer ta tid för mig att komma över honom. Han kommer bli svår. Men det gör inget, det är sånt som händer. Världen är sån. Alla går igenom det och så vidare, och så vidare. Men när alla papper skrevs på igår. När han skickade det där smset så gick luften ur mig. Jag vet inte, det kändes som ett slag i magen.
It wasn't meant to be I suppose. Men det gör inte mindre ont för det.

Nåja, det är bajs. Och nu ska jag masa mig iväg för en depplunch och sen återgå till mitt deppande på jobbet och förstörande av andras humör. Det är det enda nöjet jag har just nu. Och att jag ska få träffa min mysbjörn ikväll, fastän han var ett as mot mig sist.

Aja, nu ska jag kila.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0