Nio par skor

Halloj alla,

Efter lunchen insåg jag att jag just inhandlat månadens nionde par skor. I och för sig är det den nionde så man kan väl se det som ett sätt att fira men ändock. Jag tror jag får lägga band på mig hädanefter :O
Fixade naglarna igår, kostar mindre numer än det brukade förut. 495 kr för en riktigt bra förlängning.
Päronen och bror kom hem från Kroatien igår. De hade en massa skoj att berätta, visa och en dröse presenter att dela med sig av. Jag är om än mer sugen på att åka ner på stubb än jag var innan. Men man får ge sig till tåls. 6 dagar till sen så jäklar, då väntar solen och ännu mer lyx.
Nu ska jag fortsätta jobba, innan jag tar en liten paus för mellis. Idag är det mango som är på schemat :)

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0