Fascination

Jag har insett att två företeelser fascinerar mig något så fruktansvärt;
¤ Naturligt blonda män med bruna ögon och
¤ Rödhåriga killar.
Eller ja, jag fascineras inte av det så mycket som jag finner det attraktivt. Jag har av någon anledning alltid gillat rödhåriga killar, men det är märkligt egentligen för jag tycker inte att det är snyggt på damer. Men kort, lysande rött hår på killar är otroligt sött. Jag tycker på det stora hela att de har mjukare drag också, i ansiktet. Och så fräknar. Och så genre två, som för mig är bland det märkligaste som finns. Väldigt blonda killar med bruna eller väldigt mörka ögon. Ögonen får desto mer djup när allt det andra är så ljust. Det fascinerar mig något så fruktansvärt. Det är i och för sig inte mer märkligt än mina egna gröna ögon och mitt mörka hår, men när det är tvärt om så får det en annan effekt. Det ser mycket sötare ut, inte så skarpt.
Jag gillar, mestadels, killar med lite mjukare drag. Som inte är så kantiga, som inte är så mörka. Ni vet det där: tall dark and handsome. Syftar oftast till lite superman-liknande varianter av killar. Sånt attraheras jag inte av. Har aldrig gjort, tvivlar på att smaken kommer ändras så mycket framöver. Jag gillar lite pojkar med lite babyface, lite rundare ansikten, blåa ögon. Ljusa pojkar. Fast jag ska träffa en kille ikväll, som är välmarkerad om man nu ska kalla det så. Väldefinerad. Lite hårdare drag, inte så babyfaced alls. Inte det minsta. En riktig man's man. Tro det eller ej men vi kommer bra överens. Hittills bara som vänner, men men.
Jag har inte kommit över den andra än så det kommer bara bli till att spela PS3 och snacka skit, men det är skönt med lite avslappnat sällskap. Bara han, jag och mysbyxorna. PS3:an är given, de kopiösa mängderna kaffe med. Och så ciggen. Äntligen ciggen.
Nu ska jag ut och röka. Och dricka kaffe. Ladda upp för ikväll. Och så ska jag tänka på M, för jag gör det hela tiden ändå. Han konsumerar mig nu än när vi var tillsammans. Jag tror jag gillar att sakna honom. Men ikväll, gott folk. Ikväll ska det spelas och lekas. It'll be great!

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0