Speedblogging

Mellan att leka tolk, spana in folk på facebook och vänta på en intervju tänkte jag klämma in ett hej och säga att jag tagit mig in till stan igen efter mycket om och men.
Jag sitter och saknar både en och annan kopp kaffe och jag känner av den totala avsaknaden av likvida medel. Jag är fattigare än en kyrkråtta med narkotikaproblem.
När man plötsligt finner sig själv i den position att man måste söka sig till telemarketing ännu en gång inser man att man fallit lågt.
A-kassan dröjer. Jag vet inte varför. Men dröjer gör den. Jag har för närvarande 900 kr tillskrivna mitt namn. Ikväll måste jag köpa ett nytt SL-kort. Hejdå 690 kr. Hej fattigdom.

Vad fan är det som händer...?


/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0