Slöa dagar


Halloj alla,

Dessa är slöa dagar i Casa de någon annan. Jag har givetvis gått emot allt sunt förnuft och varit hos M (som ju är i Sthlm igen) de senaste tre dagarna. Jaja, jag vet vad ni tänker men jag vet inte. Det känns annorlunda nu. Bättre. I might be wrong, I bet I am. Men jag trivs i detta nu. Jag är glad i detta nu. Vi får se vad imorgon bär med sig, men idag är bra och jag ska sluta analysera saker som kanske kommer. Vi får ta den striden när den kommer.
Jag har lärt mig en läxa, jag har lärt mig den väldigt väl. Jag har lärt mig att jag ska lära mig av de läxorna jag tidigare fått göra. Jag glömmer lätt och jag försöker desperat att komma ihåg. Jag ska försöka bli lite mjukare, lite mer ödmjuk och lite mer ambitiös. jag saknar energi, och den enda som suger ut all min energi är jag själv. Måste bli bättre på att vara bra mot mig och andra. Förändring tar tid, har jag lärt mig. Jag förväntar mig inga mirakel, men jag väntar mig lite ändring i min egen attityd. I suck at being humble and at ease.
Jag har lärt mig en sak... if life brings you lemons: try to find someone to whom life brought Tequila :D

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0