I like you, just te way you are


Förrädiskt. Förrädiskt snygg. Givetvis har jag tittat på Bridget Jones Dagbok igen och ännu en gång fallit för den förrädiskt snygga Mark Darcy. Hans figur kan måhända vara den mest älskade av kvinnor världen över. Både den han spelar i Bridget Jones men också den i Stolthet och fördom (för er som inte sett den filmen så hetter han likadant i den filmen). Annars är ju fröken Brontës bok att rekommendera.
Jag ska bege mig till Sthlm för en shoppingrunda. Och så ska jag till K. Det är alltid kul att svänga förbi K och plocka upp en massa roliga produkter. Kanske hinner jag även kolla lite mer julpynt i stan. Annars får det bli till helgen. Jag mår ju fortfarande bedrövligt. Ska till sjukhuset imorgon igen. Hoppas jag kan få ett annat febernedsättande, det jag tar nu hjälper inte mycket. Dag 5 med hög feber. Känns inte så bra. Hostan har avtagit minimalt. Men jag hinner i alla fall somna om nätterna. Jag vaknar ett tiotal gånger men jag kan i alla fall somna.
Inatt måste jag sova. Trots min söta bendrare. Läkarbesök i Södertälje kl 10.

Hu.

Nu ska jag försöka hinna till pendeltåget. Smell you guyslater.

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0