How deliciously decadent!


Halloj alla,

Jag gick upp innan kl 8 imorse. För er knegare är detta inget att tala om men för oss som är mellan arbete är detta en bedrift värt ett eget blogginlägg.
Kanske reder sig min ekonomi till slut? Jag fick bättre besked igår och idag så just nu känner jag mig inte nådigt nöjd. Jag är lite rädd ännu men mycket gladare än innan. Inte lika spänd. M är fin han, erbjöd mig ett hyreslån, om jag inte fick pengar i tid. Det tycker jag är hemskt fint av honom. Jag är väldigt glad att ha honom i mitt liv, oavsett allt groll mellan oss tidigare. Kanske blir denna Julen bättre än jag väntat mig. Kanske blir det inte helt snålt. Det vore fint att kunna gå ut och köpa mjölk utan att behöva räkna på om man kommer ha råd med det om två dagar igen.

Jag börjar skymta ljuset i slutet av tunneln, det känns redan tryggare på nåt vis. Så skönt.

Oskar däremot är mitt största problem just nu. Igår fick han gå ut igen. Jag vet inte vad som for i honom för han blev skogstokig. Skrek som en stungen gris halva natten, klöste efter mig, fräste och skrek mer därtill. Sen försvann han i tomma intet och har inte setts till sen dess. Jag hoppas han dyker upp snart, han lär ha frusit och blivit hungrig. Jefla skitunge :P
Idag har jag beslutat mig för att göra dagen till min. Jag har redan lagt en ansiktsmask, jag har håret i en pissdyr inpackning och så ska jag fila till och måla om mina naglar som börjar se lika luggslitna ut som jag. Jag tänkte även diska upp all disk och kanske även dammsuga alla vrån. Jag måste flytta om min säng och felanmäla min tvättstugeplupp som inte vill assistera mig i bokning av tvättstuga.
Jag ska ta vara på idag. Detta får bli en bra dag. Jag ska börja med att klä på mig, jag misstänker att mina grannar tröttnat på att se på the fat, naked guy :P

Allas eder.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0