Möten, hela långa dagarna

Halloj alla,

Nu har mötessäsongen börjat. Igår sparkade vi igång med ett lunchmöte, idag har jag suttit i möten sen 10 och kommer att fortsätta med det till sent idag. Hela morgondagen går bort för mig och nästa vecka kommer USA-kontoret så hela veckan kommer att försvinna för mig. Olyckligtvis får jag inte sova något länge den veckan men det kan man kanske offra... vad vet jag? Efter varje lång arbetsdag hittas det på något, så det väger upp. Sen är det stor kickoff för alla kontoren på fredag för att avsluta en tvådagarskonferens, så det ska bli trefligt att få ett ansikte på alla man jobbar mot och med :)
Men nu äntligen känner jag att jag fått börja komma in i min roll, och det känns mäkta skönt. Jag är inte alls uttråkad längre, men heller inte överarbetad. Jag är i limbo med andra ord. Men det är skönt för jag vet vad som komma skall, så nu är det uppvärmning.
Nu ska jag gå ut och röka, ta en till kopp kaffe och bege mig till nästa möte. Detta ska bli ännu mer spännande än dessa två innan.

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0