Jag har officiellt blifvit med lägenhet



Här ska vi bo.








Jag und crazy cat

/Bell

Kommentarer
Postat av: Lennart

Får ofta för mig att jag är trött på min bostad och vill ha något nytt eller något större. Tycker att den är för liten, men egentligen är det inte det. Jag är bara trött på mig, hela mitt liv och min situation. Då hjälper det inte med att flytta och byta lite möbler.

2008-08-03 @ 14:41:56
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Bell

Men Lennart, jag har bytt dator och så har jag helt glömt av vad din blogg heter. Äntligen har jag lite att uppdatera mig på :) Men ja, jag har blivit utnämnd till tattare bland mina vänner, då jag flyttar med 2 års mellanrum. Jag med har insett att det inte hjälper så värst att byta boende, för jag följer som sagt alltid med. Men jag tror stenhårt på att i alla fall katten behöver lite miljöombyte, dessutom är jag husockupant i mina föräldrars semesterhus sedan i februari så att nu måste jag ha ett eget boende igen. Jag började bli desperat. Nu får vi se om jag håller mig kvar här ett tag, eller om det blir nytt om nåt år.

2008-08-04 @ 09:12:29
URL: http://belmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0