The road to hell is paved with good intentions



En helt ny dag.

Hallå alla...

Vilken dag, va? Underbart väder, sol och varmt. Vindstilla.Tanken är väl att jag inte ska göra något alls idag, verkligen passa på att vara ledig. Så det är det jag passat på och varit. Satt ute imorse på min lilla altan och åt frukost. Målade naglarna, och tånaglarna. La senare på en ansiktsmask och duschade.
Idag är verkligen en ledig dag hemma i Casa de Belma. Ingen stress, ingen jäkt. Dock lite hunger. Jag glömde helt bort att äta mellanmål och lunch likaså. Så jag får skylla mig själv lite. Jag har haft för mycket skoj för mig för att minnas mat.
Men nu ska jag inta lite lunch snart.
Åh i veckan får man svar. Lär förändra ett och annat om det är positivt :D Måtte det vara det.

Jag håller alla tummar. Hoppas ni med gör det. Låt det bara gå vägen... Bara den här gången :D

But if I die tonight at least I can say I did what I wanted to do.
Tell me how about you?

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0