Rädda sig den som kan


Halloj alla,

Fy farao vad det varit fullt upp på sista tiden, det är knappt så man vet vad man heter längre. Och vad jag gör, det tappade jag kontrollen över för länge sen.
Jag har världens kanske absolut snyggaste kille för mina fötter och jag kan bara inte ta klivet ut och satsa för att jag är dum i huvudet. Jag har i alla fall delvis släppt taget om han som tyngde mig ner och gjorde mitt liv miserabelt. Men jag har en liten bit kvar, så A jag hoppas du kan stå ut med att jag är så här konstig i några dagar till för jag vill verkligen satsa helhjärtat på dig. Du är en riktigt bra kille, lammkött, men åh så underbar. En riktig riddare :)
Jobbar numera på Semper, orderadministratör. Jag är orienterad mot Rysslandsordrarna. Det känns ovant men spännande. Letar lägenhet, gör jag. I Uppsala. Längtar efter något eget. Inte hus igen dock, just lägenhet vore fantastiskt att ha igen. Så kan man leka mamma pappa barn utan att fråga om tillåtelse från annat håll. Jag är jävligt nöjd med det mesta. Nu inväntar jag svar, sen blir det Uppsala igen. För hela slanten.
Utan Marcus, utan besvär. Utan ovisshet och med en ny lön. Spännande. Mycket, mycket spännande.

/Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0