Lite nytt för den gamla


Halloj alla,

Jag planerade en väldigt spontan get-together med Lina igår. Det blev lite shopping och bio. Juno, var filmen för dagen och jag måste erkänna att jag är föga imponerad. Dialogerna var alldeles för krystade och barnsliga och handlingen höll inte riktigt. Höll inte alls. Så det var ett slöseri.
M:s födelsedag idag, så jag köpte lite tulpaner för det är fint att ha levande blommor vid festligheter. Det ska bli ett litet kalas för honom i eftermiddag.
Utöver det så hämtade jag en söt goodiebag hos Kicki, innehållandes Kiehl's "Superbly restorative dry oil" och Matis "Masque blanc". Jag var ute med mor för två veckor sen och shoppade på Face Sthlm och köpte deras "balancing toner" som jag helt enkelt måste flagga för, för den gör underverk för huden.
Stänger till porerna som inget annat medel jag tidigare provat så därför var jag extra spänd vad den och den vita masken från Matis skulle åstadkomma. I och för sig har jag blott provat masken en gång men huden fick en annan lyster på en gång. Vad som däremot funkade samma sekund som det träffade huden var Kiehl's torrolja. Min hud är lenare än någonsin. Smoother than a baby's butt som det heter.
Och om man bortser från den starka doften som påminner mig om doften av all rökelser på Indiska så är den här oljan kung. Mitt ansikte är otroligt lent. Halsen med.
Enda nackdelen är just den starka doften, som jag knappt står ut med. Men det är många som gillar rökelser, jag är tyvärr inte en av dem. Men kan man svälja att den luktar starkt så är oljan något av ett mirakelmedel.
Nej gott folk. Nu ska jag knåpa ihop ett mail, städa undan lite grejer till och sen väcka födelsedagsbarnet.


/Bell

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0