Listigt värre, igen.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Cool Whip rendez vous. Det var riktigt skoj, jag skrattade mer än planerat.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satte mig på tunnelbanan till Slussen.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Pratade med Linus om de nya prislistorna.
Det sista du sa högt? "Fan vilken trevlig människa, jag tror jag är kär i honom."
Det senaste någon sa till dig: Jag tror inte vi fått ut nån vidare information om det, nej. Men det kommer.
Vad har du druckit idag? Kaffe, te och vatten.
Vad var det senaste du åt? Lunch; en macka gjord på skinka. Köpte ett par skor istället för att luncha.
Vad var det senaste du köpte? Skorna på lunchen.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt.
Godaste glassmaken? Rocky Road.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Delvis, ja.
Sover du tungt? Ibland, men oftast inte.
Drömmer du mardrömmar? Ja, det händer.
Trivs du med ditt jobb? Ja, än så länge är det skitskoj.
Favoritklädsel? Jeans och nån tröja.
Favoritlåt just nu? Stronger - Kanye West.
Vad ser du om du tittar till höger? De fina södertaken och Bredbandsbolagets samt Stomatols stora skyltar.
Vad gör dig glad just nu? Att jag snart slutar och får sova. Sov 1½ timme inatt, man känner sig inte på topp just nu det är nåt som är sant.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Hungrig, trött och sliten.
Favoritgodis? Surisar.
Kläder just nu? Jeans, en svart skjorta med en tröja över.
Sommarplaner? Resa, bara resa en massa.
Hur många kuddar sover du med? Tre kuddar i sängen, en som jag sover på.
Spelar du ngt instrument? Piano.
Morgon eller nattmänniska? Natt, jag fungerar inte dagtid och speciellt inte om morgonen.
Vad är viktigast för dig? Att trivas med livet.
Är du kittlig? Om jag är.
Stjärntecken? Skytten.
Äckligaste insekten? Fästing.
Stökigt el välstädat? Vill ha välstädat, men är lite för lat och gillar att göra andra saker istället så tiden räcker inte till.
Längtar du mest efter just nu? Jul och nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0