Långlista.

Hur svarar du i hemtelefonen? Har ingen.
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Ja, hallå."
Ringer det mycket till dig? Nope.
Ringer du mycket? I jobbet, ja. Annars, nej.
Vem ringde du senast? Andreas.
Hur mycket pengar har du? Nån tusenlapp.
Senast kramat och när? Maggan.
Antal timmar sömn inatt? 7.
Sov du ensam? Givetvis.
Vem sov du hos senast? Päronen..
Vem sov hos dig senast? Lina.
Vem vet mest om dig? Mamma och Alex.
Vem vet du mest om? Vännerna och bror.
Vad ser du fram emot? Lönen.
Vad vill du ha just nu? Lite mer sömn.
Vem hånar du? Hånar inte folk. Det känns för passé.
Vem längtar du mest efter? Säg det. Det är en del jag längtar efter.
Vem vill du helst slippa? En hel del.
Vem stör du dig på? Oj, det där ska man inte fråga.
Vem vill du sova bredvid inatt? Marcus.
Vilken buss åker du oftast? 807.
Vilken årstid är det nu? Höst.
Anser du dig själv snygg? Själafallet.
Har du varit kär? Ja.
Är du kär nu? Jag tror det.
Är du en bra partner? Beror på vems partner jag är.
Har någon varit otrogen mot dig? Ja.
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Ja.
Har du varit otrogen? Ja.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag är lite oldskool och skulle inte få för mig att ta första steget.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja.
Vad åt du senast? Frukost på mackor och kaffe.
Är du polare med grannarna? Jag är nyinflyttad och inte hunnit träffa någon mer än tanten som bor höger om mig, och hon och jag pratade i en kvart.
Har du varit på ett party? Själafallet. Länge sen sist, men ändå.
Har du varit utomlands? Givetvis.
Var är dina syskon just nu? Ligger nog hemma och är bakis, gissar jag på.
Vilken tid gick du upp imorse? Strax innan 12.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Snackade lite med Kristofer, Johan och Lina på MSN.
Vad är det första du gör på morgonen? Sätter upp håret.
Vad ska du göra efter det här? Fortsätta med mitt kaffe och äta lunch. Sen fara till Sthlm.

PS. Bloggen är till synes under uppbyggnad. Tack Rouaa som gör hela, HELA, arbetet. Du är bäst. DS.

Kommentarer
Postat av: Rouaa

hihi det är inget att tacka för ;)

2007-10-15 @ 03:03:56
URL: http://www.rouaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0