Kasta pärlor åt svin...

Halloj alla,

Min rygg vill inte ge med sig. Fy sjutton. Hela jag är aningen förstörd.Trött, men ändå pigg. Mätt, men ändock hungrig. Ni vet, lite ambivalent inför allt. Jag kan inte sova i ett stycke. Istället vaknar jag upp ett antal gången var natt och sen tar det en bra stund att somna om. Usch. Men jag mår bra ändå. Stockholm har endast gjort mig gott. Jag har vaknat upp lite, insett att jag slängt pärlor åt svin. Men nu räcker det. Och jag inser att jag mår bättre utan svinen. Jag ska lägga ner en sista verksamhet, sen ska jag gå vidare. Det sista svinet ska likvideras. Lagom till Jul. Sen börjar jag bygga på mitt collier.
Jag trivs så himla bra på jobbet. Världens kanske bästa chef, och underbara arbetskamrater. Jag trivs utav bara den! Här ska jag stanna så länge som det går. Här uppskattas jag, och jag får vara jag. Tack A. Du är en riktig stjärna i mina ögon. Och tack alla ni andra med, givetvis.

Allas eder...
/Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0