Reprisering av favorit

1. Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4, vad står det? "I mommas rabatter  var jorden kalkrik och  kall." Ur priset på vatten i Finistère.

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör den vid? Datorskärmen.

3. Vad är det senaste du såg på tv? Americas funniest home videos.

4. Utan att kolla på klockan, hur mycket gissar du på att den är? 13.30.  Den är 13.17.

5. Bortsett från din dator, vad hör du nu? Ljud från Marcus spel, och så min musik så klart.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Igår, när vi var på väg hem från M:s föräldrar.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning? Andra bloggar.

8. Vad har du på dig? Body t-shirt (en tjejkropp i bikini avbildad) och ett par rosa knälånga mysbyxor. Samt glasögonen.

9. Drömde du något inatt? Inget jag kommer ihåg, tyvärr.

10. När skrattade du senast? Jag skrattar för jämnan, men nyss skrattade jag åt Björn Gustafsson.

11. Vad finns på väggarna i rummet du är i nu? En klocka endast.

12. Har du sett något konstigt på sistonde? Mja, jag lever i konstiga förhållanden så jag ser min beskärda del av konstigheter.

13. Vad tycker du egentligen om denna utmaning? Den är kul.

14. Vilken var den senaste filmen du såg? The Hills Have Eyes 2. Fruktansvärt dålig.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Boende, bil och den där jävla telefonen som spökat i mitt hufvud  så länge.  Och så skulle jag hitta på en massa roligheter med familj och vänner. Bjuda laget runt. :)

16. Försök att berätta något som folk inte vet om dig. Att jag är jättelättsårad och mesig som sjutton. Egentligen.

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik eller skuldkänslor, vad skulle det då bli? Jag hade gett mig själv samma rättigheter som vår käre Kung har. Fullkomlig immunitet.

18. Tycker du om att dansa? Mais oui. Hoochydance ftw!

19. George Bush? Innan första valet  var det mycket bra med Bushadministrationen, men när viktiga personer började falla bort blev det lite mastigt. Politiskt sätt tycker jag han har gjort många onödiga saker, som personer finner jag inget intresse för honom. Men hellre han än Al Gore alla gånger. Även fast det är i Cheyneys och Rumsfelds regi han agerar så har den administrationen en del bra poäng. Eller ja, hade...

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka? James, Jason och Eleonora. Inga invändningar eller ändringar.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Jag sitter och överväger det i skrivandets stund. Jag har fått ett jobberbjudande i England. I'm thinking about it, and I just might consider doing it.

23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten? Jag tror att vi blir maskföda, så det scenariot känns lite för distant.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-12 @ 17:55:47
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Nathalie

Var med och tävla om ett fint Multi- Blush från Clarins i min blogg!

2007-11-15 @ 10:28:25
URL: http://lipstickjungle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0