Gammal favorit

Vad är det senaste du installerade på datorn? Nån CCleaner på Macks bärbara.

Vilken är din favoritrestaurang? Hot Wok City.

När badade du i en pool senast? Minns inte.

Har du varit med i någon skolpjäs? Ja. Jag var lite av en teaterapa när jag var barn.

Hur många barn vill du ha? Tre.

Vilken musikstil tycker du mest illa om? Reggae, skyr det som pesten.

Vad har du för TV-kanaler? Inte en aning.

Har du åkt moped någon gång? Ja, fler gånger än jag kan räkna. Fast nu var det ett tag sen sist.

Har du busringt någon gång? Inte mycket, men givetvis har jag det.

Har du fått felparkeringsböter? Lyckligtvis inte.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Vill gärna prova hoppa fallskärm.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Ja, det vete sjutton.

Har du en egen trädgård? Icke det.

Vilken är din favorit bland tecknade serier? Family Guy. Själafallet.

Kan du alla orden i nationalsången? Ja

Badkar eller duschkabin? Dusch, föredragsvis.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Knocked Up. 

Favoritpizza? Ingen konkret favorit

Chips eller popcorn? Chips.

Vilken färg på läppstift använder du? Använder ej läppstift, eller läppglans. Numer är det au naturale på läpparna.

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Icke.

Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice, alltid och jämnt.

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Fredde, käkade kinamat.

Favoritchoklad? Humörbetingat. Men jag gillar mörk choklad.

När åt du en hemodlad tomat sist? När jag var hos morpäronen sist, eller kanske var det förra sommaren? 

Har du vunnit en prispokal någon gång? Ingen pokal, nej. Jag sparar mig till min Oscar :P

Är du bra på matlagning? Jag har fått höra att jag är det.

Klarar du att tanka själv? Herregud, ja.

Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Hahaha, nej fy.

Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola.

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nein.

Vad var det senaste du handlade? Mat.

Har du kräkts offentligt? När man var aningens yngre gjorde man väl sånt, nån gång.

Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Mångmiljardär. Så oromantiskt.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Inte kärlek, förälskelse kanske. Lust snarare, men inte kärlek.

Har du ringt något betalnummer? Som i snusknummer? Nej, inte mer än teleinformation som 118118.

Kan man vara vän med sitt ex? Ja.

Hade du mycket hår som liten bebis? Ja.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inte den blekaste. Jag vet inte ens om den är på.

Vad har du i din väska? I stort sett har jag allt som går att ha i en väska, i min väska.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Slänger på ett gammalt Family Guy avsnitt att somna till.

Vad är du tacksam för idag? Att hittat en ny morgonrutin, att mitt nya piercingsmycke passar finare än väntat och att det blir mörkt ute snabbt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0