Update



Halloj alla,

Ja, nu är det så gott som helt färdigt. Lägenheten är vår, det enda som behövs är att skriva på kontraktet så är det färdigt. Flogsta låghus, here we come. Så första juli flyttar vi in.
Vi hade turen att få se lägenheten, då en sommarboende höll just på att flytta in när vi var där nere och ville kika på var lägenheten låg. Den var fin, nytt badkar bl a. I övrigt var den som alla andra lägenheter. I behov av en minirenovering, i stil med gardiner och ny färg i hallen. Så nu sitter jag och ser fram emot att äntligen få flytta in, och jag vet att Ciccie är minst lika förväntansfull som jag. Det ska bli ett sant nöje att lämna min korridor och kufen jag har som närmsta granne. Hon har varit, och är än den vidrigaste och jobbigaste människan jag stött på någon gång i hela mitt 21- åriga liv. Och jag ser så fram emot att slippa henne och hennes tortyr.
Nej gott folk. Allt rullar visst på nu. Tillbaka i skolbänken igen, jobbar för fulla muggar, reser massor mellan Sthlm och Uppsala. Saknar M lite väl ofta, ska börja lägga band på mig. Min plånbok skriker. Men all's well that ends well... och för en gångs skull ser det ljust ut i slutet av tunneln.

/Bell

Kommentarer
Postat av: Joanna

Men ooh så roligt, då kommer du bo bara några meter från mig ju! :) Kanske vi kan komma oss för och ses lite oftare med... :P

2007-05-05 @ 15:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0