Poesi

Rouaa säger (21:58):
bara doften av desinfektion och ljudet av maskinen gjorde ont i mitt hjärta. jag saknar det så mycket

Vi satt och pratade tatueringar. Hon blev lyrisk, jag kunde inget annat än drömma mig bort till den underbara tiden man satt i stolen och Johan gjorde det han gör bäst. Jag saknar nålarna och den där pirriga känslan när de desinficerar stället som ska tatueras... Ljudet och känslan. En oslagbar duo. Även piercingen gav den där känslan men den var för kortvarig. Jag behöver mer!

/Belma

Kommentarer
Postat av: Rouaa

Mer mer och ännu mer! Jag önskar att jag var gjord av pengar, för att dom hade utan tvekan gått till tattoos! det är så otroligt mycket jag vill ha. Bara känslan innan an ska gaddas, när nålen når huden och när man blir helt matt av den underbara känslan när skuggorna placeras på sin plats gör mig helt svimmfärdig!
Jag måste gadda mig nästa månad! Handleden FTW!

2007-05-13 @ 23:22:14
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: Bellis

Allt för konsten! :)

2007-05-14 @ 21:03:56
URL: http://hejja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0