Längst ever

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Belma
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Belma
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Mia  och vad fasen var det mamma sa Dennis, om jag vart pojke... Eller nåt sånt där vanligt.
04. vilket stjärntecken är du? Skytt
05. vilken årgång är du? 1985
06. vart bor du? Uppsala und Stockholm
07. bott utomlands eller varit utomlands? Både och.
08. flyttat antal gånger?
Jag har tappat räkningen, runt 20 gånger.
09. vart skulle du vilja bo? USA.
10. vilken skolklass? Tredje året på Uppsala Universitet, bl a.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Rik

UTSEENDE

01. hur lång är du? 178-179.
02. vilken hudtyp har du? Är degfärgad en hudtyp?
03. hårfärg och frisyr? Svartfärgat med en extrem utväxt, men mitt är mörkt nog för att det inte ska märkas. Frisyren är en standard bulle á la Lilla My.
04. ögonfärg? Gröna
05. mest nöjd med? Väldigt mycket.
06. minst nöjd med? Lår och vader samt magen har blivit bulligast ever :P
07. skostorlek? 39-41, oftast 40
08. glasögon? Borde använda, men de verkar vara på vift
09. har du några piercingar/tatueringar? Öronen & underläppen, piercade. 2 tattoos och kommer en ny i juni

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Snott Mackans tjocktröjor som funkar som jackor
02. vad använder du just nu för skor? Skatedojjor, ett par Converseinspirerade samt mina ordinarie dojjs
03. favoritfärg på kläder? Jeans och pasteller
04. favoritmaterial på kläder? Jeans und bomullströjor.
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu?  Jag trivs i mina nuvarande
06. favoritaffärer? GinaTricot har fått in en dröse finfina kläder så mest den just nu. Men jag gillar allt, hittar en massa roligt överallt.
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Väldigt olika.
08. favoritmärke? Polo Ralph Lauren, kärlek på golfbanan och till vardags
09. vad har du för tröjstorlek? Varierar. Beror mest på tröjtypen.

DIN LÄGENHET

1. stort, litet eller mitt emellan? Litet, 19 kvm... Studentkorridor.
2. vilken färg på tapeterna? Sandfärgade med begie fyrkanter.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Rosa och rött
4. vad vill du ändra där inne? Allt.
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? (som fyller dataskärmsfunktion)
b) video/dvd? Nej
c) dator? Ja
d) stereo? Har haft, står i köket nu
e) telefon? 2 mobiltelefoner, gills det?
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Djäknehus och träd samt en lyktstolpe
7. vad gör du oftast i rummet? Sitter vid datan, läser och sover
8. favoritpryl i rummet? Sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0