Kinesen


Halloj alla,

Jag sitter just och laddar upp foton för framkallning. Och inser att kinesen växt till sig som fan, imorgon fyller han dessutom 17 år. Vad fasen hände?! Ena dan är han en knodd som irriterar en och imiterar en, andra dagen är han mest irriterande och halv-vuxen... Huu vad de växer upp snabbt, de små knoddarna. Och jag tror alla storasyrror inser det någon dag, att lillebrorsan (i mitt fall kinesen) inte längre är den där knodden man kan köra med hursomhelst. Här kommer korten, som han troligtvis kommer vilja strypa mig för. :D



Varför jag kallar honom kinesen...


Min personliga favorit :)


Några dagar äldre, jag ser givetvis helt keiko ut... Men allt för konsten


Knodden börjar växa till sig...


Själafallet ska jag grimasera, OCH ha en ful frisyr


Plötsligt är han lika lång som jag, what the hell?!


Temat verkar vara ghetto, eller något... Men som alla vita människor, verkar de rätt lost


Knodden växer till sig som fan, fortare än ögat...


Och plötsligt är det jag som blir knodden och spargrisen i familjen...

Hah, det var min hommage till kinesen :) Min favoritbror...

Kommentarer
Postat av: Rouaa

Hahaha Kinesen är en liten storsak :p

gratta lillskitet igen :p

2007-05-13 @ 21:28:43
URL: http://www.rouaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0