Fira


Halloj alla,

Så fick vi lägenheten idag då. Underbart. Ny adress fr o m 1/7. Floggan 59B. Vi var och kikade på lägenheten idag och hade turen att träffa killen som skulle hålla till där under sommaren. Han höll just på att flytta in så vi bad om att kika på lägenheten och fick som vi önskade, gå husesyn. Jag paxade rum på en gång :) Usch vilken taskmört, men jag blev kär. And no fool stands in the way of love...
Sen var jag på föreläsning, skolkade från jobbet och läste lite. Firade med kinamat med min blivande kombo och ett antal fikan. Ja, på det stora hela var dagen bra. Bortsett från en sak. Får se hur man hanterar det, men sånt tar jag en annan dag. Idag njuter jag bara :)

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0