Värme...


Halloj alla,

Jag är fruktansvärt förkyld. Sinnessjukt. Men tänkte jag kunde vara nyttig idag igen och åka ut till ONOFF och få ordning på min telefon. Besöka sjukan med. Och handla på ÖB. Sagt och gjort. Handlade in en massa roligheter, fick telefönen i ordning och besökte vårdcentralen. Fick piller mot min feber, och de ville att jag skulle kolla varför jag hade haft sådan huvudvärk så länge så jag har fått en remiss till sjukan. De tror att det är p g a förkylningen, det tror jag med, men bara för att vara på den säkra sidan så ska det kollas upp.
Helt otroligt vad man har kännt sig omtyckt nu på sista tiden, folk har ringt och skickat krya-på-dig-sms. Man mår så bra, när man vet att det finns folk där ute som bryr sig om en. Det konstiga är att den som egentligen borde bry sig mest, inte bryr sig alls. Man börjar då att fundera på en del saker. Och jag tror jag får ta mig en rejäl tankeställare idag, i samband med mitt eftermiddagskaffe.
I övrigt är det fina fisken, trots den här ihärdiga huvudvärken och förkylningen så är det bra. Det är varmt ute, och jag gillar ju inte det men luften är stilla på ett härligt sensommar-aktigt sätt och trots blåsten känns kylan väldigt långt borta. Som om vintern aldrig varit. Och det känns som at vakna upp ur en dröm och tända ljuset på en gång. Allt känns levande, klart... Det är dags för en ny början. En ny underrubrik i ett väldigt behagligt kapitel.

/Belma

Kommentarer
Postat av: Nina

va är du också sjuk? va sjutton då hade ju jag också skickat ett ju.. som du gjort till mig! Tack det var snällt!

2007-03-14 @ 09:29:15
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0