Onådbar...


Jag vill inte må så här illa, eller ha ont i ryggen mer. Jag vill må som jag gjort hela dan idag, underbart bra. Känner mig glad. Illamående, men himla glad.
Man blir pigg när man vaknar upp bredvid någon. Sånt är underskattat. Och det finns inget roligare än att pussa på M när han ligger och sover och är helt omedveten om mig. Ett sånt där simpelt nöje.
Ett nöje jag kommer sakna ett tag framöver. Vi får inte ses nåt på ett tag för att jag jobbar som en tok nu. Och det kommer bara bli mer av den varan... Men men. A girl's got to do, what a girl's got to do...

Jag saknar er alla. Det var ett tag sen sist.

/Belma

Kommentarer
Postat av: Ingvar

Idag är det torsdag.

2007-03-29 @ 07:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0