Näsblod, någon?


Halloj alla,

Jag har aldrig varit typen som får näsblod. Nu verkar det ta igen för missad tid. Fick gå in på toa 2 ggr idag för att min näsa strejkar. I och för sig är jag alltid 'sjuk' på ett eller annat sätt varje vår, men i år är det jobbigt. Näsblod är inte min domän, inte heller den ständiga huvudvärken eller den obotliga hungerkänslan... Vad är det som händer egentligen?
Jobbigt värre.
Och på tal om jobb så går detta nya utmärkt :) Jag stormtrivs med allt, jobbet, arbetskamraterna (underbart med J som är så söt och charmig och som alltid agerar sällskap, även L är trevlig och I med). Alla de andra med, är söta på sitt sätt. Men det är mest de tre jag hänger med :)  Härligt litet gäng vi är.
Igår, på tal om inget, såg jag The Holiday  (filmen) och tyckte den var ljuvlig. Underbar! Försökte även se  Happy Feet men den sög apa så jag stängde ner den efter en halvtimme...
Nu har jag en jobbhelg att se fram emot sen kanske det blir lite semester (:

/Belma

Kommentarer
Postat av: Anne

Näsblod är jobbigt, jag vet...hade mkt problem med det när jag var liten... det är bara att stoppa in en tuss och se glad ut :)

2007-03-30 @ 19:08:03
URL: http://www.queenanne.blogg.se
Postat av: Erica

Hittar inte en enda anledning till varför du ska börja skriva om mig?
Tycker bara att hela den här grejen är grymt onödig. Tyck att jag ser ut som ett barn, gör det.
Men jag tänker inte kommentera ditt utseende över huvudtaget för jag tycker bara att det här är sjukt onödigt.

2007-03-30 @ 22:07:26
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0