Länge sen sist, känns det som

Höger- eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu: Lite illamående men ändå hungrig, annars bra och utsövd :)
Favoritgodis: Surisar, jag brinner för surisar
Är det nåt du absolut inte äter: Kalkon, inte under några som helst omständigheter
Kläder just nu: Rosa nattlinne
Musik just nu: Ingen just nu
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag vet att det var en osanitär tid, men på 1700- talet i Frankrike. Spännande tidsepok på alla sätt
Sommarplaner: Jobba och semestra
Fisk eller badkruka: Fisk, i alla lägen
Längd och vikt: A girl never tells :P
Favoritväder: Vindstilla och soligt, eller ösregn och mörker
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En stor machetekniv, tändare och en anteckningsbok+penna
Spelar du nåt instrument: Piano, men det ligger lite på hyllan just nu
Morgon- eller nattmänniska: Om jag får välja: natt men nu är det jobbet som väljer åt mig :P
Sparare eller slösare: Slösare, tyvärr
Vem är viktigast för dig: Min mamma och min bror 
Bästa film: Medan du sov? Nej jag vet inte
Tror på liv på andra planeter: Liv ja, kanske inte intelligent liv. Men liv finns utan tvekan
Kommer du ihåg din första kärlek: Jag vill tro att jag gör det 
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha, nej det gör jag nog inte. Long time ago, fast han har sin plats
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Ibland gör jag det
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jag vill tro det, och delvis gör jag väl det 
Ser du dig själv som tolerant mot andra? Ja, kanske inte mot alla men det vore omänskligt
Ser du på kärleken som ett misstag: Inte ett misstag, det känns lite väl cyniskt
Hur många barn har du, vill du ha: Antingen inga eller tre, gärna pojkar om jag kan få välja
Bio eller promenad: Gärna båda
Är du kittlig: Extremt
Snarkar du? Haha, det händer
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? Utan undantag, stora insekter dvs
Äckligaste insekten: Kackerlackor
Största svaghet: Ångest
Det här är jag bra på: Hjälpa andra att hjälpa sig själva
Bästa bok? 1984, ruskigt välskriven och lagom depressiv
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga
Vad vill du jobba som? Lärare
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Burgare, tror jag. It's a tossup
Skriver du dagbok? Ja, det gör jag
Har du någon flickvän/pojkvän? Mackan
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan en piercing, men jag ska göra om mina i öronen igen (har två men vill ha fler igen), har redan tatueringar och det kommer komma många fler när ekonomin tillåter såna utsvävningar igen 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt, tyvärr. Jag är duktig på att stöka ner, men mindre duktig på att städa upp allt efter mig 
Gungar du på stolen? Det händer
Hur är din drömtjej/kille? Jag tycker jag har en något drömlik pojke, kanske inte bullseye men han är på tavlan :)
Hur många syskon har du? Bara ett, kinesen
Vad är du mest rädd för? Att misslyckas
Är du rädd för blod? Inte mitt eget, men alla andras
Saltar du på maten? Oftast
Gillar du att sjunga? Givetvis
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Gick sam/ekonomi, trodde jag ville bli ekonom
Anser du att du är stark? Ja, på alla sätt
Brukar du sola? Jag är dålig på att ligga och pressa, men jag är utomhus mycket när det är soligt så ja by default
Vad gör du om du får hicka? Dricker 3 klunkar vatten utan att andas mellan
Röker du? Har rökt, den verksamheten är lagd på hiatus
Snusar du? Den biten har jag lagt ner helt
Kaffe, te eller inget? Kaffe, utan tvekan. Alltid kaffe
Har du en besatthet? Ja, men inget sådär creepy så man verkligen inte kan leva utan att göra det... Vissa låtar kan jag bli besatt av, men som med alla mina passioner är det kortlivat ♣

Kommentarer
Postat av: Ingvar

Idag är det måndag.

2007-03-26 @ 21:44:26
Postat av: Carolina

Satan vilken jädra lång lista. Skulle jag aldrig palla fylla i :S

2007-03-31 @ 14:54:39
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0