Gäsp

Halloj alla,

Det här jobbet är slitsamt. Vakna tidigt, åka tidigt, jobba, bli dåligt bemött av idioter till människor. Framförallt kvinnor. Jag hatar kvinnor! De är så dryga och hatiska och hoppar på en på det värsta av sätt. Flera gånger har jag undrat om alla blivit fostrade av vargar. De verkar inte veta att det är människor de pratar med. Jag kan inte understryka det nog, jag hatar kvinnor. Inte alla, bara dem jag ringer. Jag hatar dem.

Och jag saknar Marcus, min muminpappa. Massor. Mer så än vad som är normalt för mig.

Och jag är bara trött och outvilad, och illamående. Hela tiden. Illamående som fan. Och deppad. Jag behöver en kram, men har inte råd att åka till Sthlm för att få en kram. Fick en del kramar igår och idag, men polare räknas liksom inte riktigt. Inte i detta sammanhanget. Vill ha en kram av M. Bara få krama om honom. Då skulle jag bli så mycket gladare :)

Bah. Min mage värker. Ska nog bädda om sängen och lägga mig. Jag är helt slut. Trots att jag var ut på fika med söta Ciccie så är jag ändå helt ur form. Igår med, fast Nikos fick mig att skratta som en tok. Inte skrattat så mycket på år och dar, känns det som. Pratade om struntsaker, och viktiga saker och allt möjligt. Och skrattade som två tonåringar, och promenerade och köpte godis. Alltid så jävla kul att fördriva en massa tid med honom. Vi fikade i 5 ½ timme. Massa tid. Skitskoj. Och så träffade jag som bekant Ciccie idag, hon hade blivit så solbränd. Jag avundas dig, dang it. Vill med ha semester. Och vi två pratade om våra respektive pojkar och saknade dem, och småhatade ett par som hånglade fult. Såg vidrigt och smärtsamt ut. Eww.

Fan. Och så fick jag träffa honom idag. Han som är så söt :) Och fjanta mig med Julius. Och Ulf. Och kolla på Family Guy. Det har iofs vart en bra dag. Trots huvudvärken, tröttheten och allt det andra.

Jag saknar dig, liebschen. Jag kan ju inte ta mig till Sthlm i helgen. I'll miss you like crazy... Får tigga mig till Sthlm tror jag. Nån som erbjuder skjuts?

Annelie, om du läser detta. Vi MÅSTE ses snart. Jag saknar dig massor!

/Bellis

Kommentarer
Postat av: mack

*kram* (L)(k)

2007-03-09 @ 02:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0