Friday, I'm in love...


Halloj alla,

Nja, kanske inte in love... Men det är definitivt fredag. Eller, ja. Rubriken får stå.
Jag sitter på jobbet och det ringer från StudentConsulting. Jag har visst landat ett till jobb. Fatta vad man känner sig duktig plötsligt. Jag känner mig full av energi, men det känns som att hjärnan går på lågvarv och hjärtat vill explodera. Kanske är jag kär, eller så är jag bara glad över allt. Fast jag vill ändå ha den där kramen av M. Jag kräver en sån, känner jag. Eller så gör jag inte det.
Ska ut och fota med Nikos nu helgen, har vi sagt. Ser fram emot det. Få gå ut en liten sväng och fota, hänga med honom. Han är kul. Och jag har alltid så himla mycket skoj med den människan. Skrattar jämnt som en tok. Han gör mig glad. Sådant hittar man inte varstans.
I övrigt ska jag ha en lugn, städhelg. Skulle iväg på middag hos en vän men hon tappade motivationen. Nu känner jag att jag också gjort det. Mitt tålamod sträcker sig inte så långt tyvärr. Jag blir nog tvungen att klippa det bandet, då jag känner att jag inte har motivationen att uppehålla något som inte ger någon motivation. No offense to anybody, men jag orkar inte lägga ner tid på saker och människor som inte orkar lägga ner tid och energi på mig.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och en smörgås, och så ska jag försöka komma i form för att orka mig igenom hela idag.

Allas eder,

Belma

Kommentarer
Postat av: Nina

ojdå... hoppas du inte menar mig? Eller C? Hoppas det inte var mitt fel att det inte blev någon middag?

2007-03-09 @ 16:30:46
URL: http://ninasblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

Nina jag menade Cecilia. Jag tog väldigt illa vid mig av hennes mail. Det där tog hårt. Man hade kunnat säga det på annat vis, det där var nästan brutalt. Middag eller ej, man behöver inte såra människor oavsett.

2007-03-09 @ 18:14:28
Postat av: Cecilia

Jag har skickat ett mail, kan du vara snäll och läsa det så förstår du hur jag känner mig när jag läser det här.

2007-03-09 @ 18:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0