And I go: lalalala..!


Hello all my dollfaces out there,

Jag kom hem efter ytterligare en intervju. Och efter en liten tur till godisbutiken (jag vet, det är inte bra... men förbaskat gott). Jag kliver av min cykel och känner bara hur lugnet sprider sig i min kropp. Jag har äntligen hittat min plats under solen, en plats där jag kan trivas en stund. Där jag kan vara den jag är, och bli den jag vill vara. Och det låter som en reklam, jag tror det var JM-hus som hade en sån reklam. Eller Norrlands guld. Oavsett vilka det var, kände jag det så. Jag kände mig bra.
Jag har känt att det varit på väg, det här lugnet. Jag har flugit omkring som i en orkan. Men nu har man hittat till the eye of the storm, som det kallas. Och det känns himla skönt. När schemat plötsligt lägger sig. Och all press bara försvinner. När allt bara lägger sig till ro, och man känner precis hur välmående man är. Trots all turbulens som varit är det lugnt nu, och planen är att hålla kvar lugnet i mitt liv så länge det bara går.
Imorgon ska jag ut och shoppa med A, sen ska jag börja på ett nytt jobb. Och sen ska vi ut och öla, och dricka kamikazekannor på Fellan :) Jag är nöjd. Jag mår bra. Det känns lugnt just nu. Med allt. Med Mackan med, det trodde jag inte att det skulle vara. Jag trodde jag skulle förbli så bitter och ledsen som jag varit. Men det har gått över, och det känns skönt igen. Den biten har bekymrat mig mest, men nu är vi på en jämn nivå. Och lugnet infinner sig i alla mina relationer. Framförallt i mina vänskapsrelationer.
Rouaa och Ciccie ni har fått lyssna på mitt tjat och varit där. Det känns sjyrre att veta att ni två står bakom mig och lyssnar på mit tjatter och lyfter upp mig ur det träsk jag höll på att hamna i :) You guys are the best!

Jag håller mig sysselsatt. Mitt schema är fullt. Och jag ÄLSKAR det!

Helgen blir lång, och kommer spenderas i Sthlm. Det, om något ska bli himla skönt. Att äntligen få äta riktig mat :)

/Belma

Kommentarer
Postat av: Ingvar

Idag är det fredag.

2007-03-23 @ 15:05:22
Postat av: Ciccie

Darling!
Det du skrev om mig i ditt inlägg häromdagen värmer otroligt mycket!
Klart att jag stöttar dig, det är en självklarhet för mig! Utan dig häromveckan så hade jag hamnat i en svacka, en djup sådan! Tack för att du höll mig uppe!
Du är en otroligt fin vän, o såna växer inte på trän!
Love you! / Ciccie

2007-03-28 @ 18:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0