Skrivande på hög nivå

Halloj alla,

Aktiviteten har avtagit något, på denna blogg. På den andra med. Men jag har fullt upp med annat just nu. Hänger mycket i Sthlm, med M och päronen. Och Ciccie :) Har alltid så nedrans kul med henne, så det faller sig rätt naturligt att man umgås en hel del då. Allt går rätt bra just nu. Inga överraskningar inga konstigheter. Och jag är lika solbränd som en köttbulle i en stekpanna. Förut agerade jag räka, för jag bara lyste rött men det har lagt sig, tack och lov. Nu sitter jag hemma hos min söta M och skriver lite, sen ska jag nog ta mig ner till päronen och bada lite. Känns skönt att veta att man snart får ta årets första dopp i poolen :) Har saknat det.
Borde börja jobba på måndag, vilket jag troligtvis börjar göra. Ska bli rätt nice. Behöver pengarna mer än en genomsnittsbjörn (Yoggi Bear- refering, för dem som glömt). Annars händer inte mycket fram till den 19/6 då jag och bror ska ner till Malmö och vara där i en vecka. Bara fira semester och annat skoj. Träffa folk man inte sett på ett tag, mest släktingar men också Rouaa vars tatuering jag är väldigt sugen på att inspektera ;P
Men nu ska jag gå ut till köket och fixa mig en macka eller två och fortsätta på mitt arbete. Det tar aldrig slut, mest för att jag inte börjar med att ta itu med det. Heh!

To the Batmobile!

/Belma

Kommentarer
Postat av: Rouaa

haha men den ska fyllas i också. den 26e kl 12 :P

2007-06-12 @ 20:59:30
URL: http://www.rouaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0