Naglar, vin och flyttstädan


Halloj alla,

Huu, vilket avslut på denna dagen... solsken. Igår var det regn och rusk, och en något improviserad karaokeafton, tillika vinkväll hos Ciccie. Som vanligt var det hur kul som helst, och jag satt på bussen hem och konstaterade att den kommande ihopflyttningen faktiskt skulle bli en bra idé. Så nu, mer än någonsin, ser jag fram emot den 1/7. Det kommer nog bli toppen. :)
När jag kom hem, runt halv 1 på natten blev jag hemskt inspirerad så jag satte mig sydde fast ett bh-band som hade gått sönder eller ja... en trasig hyska. Sen så fixade jag naglarna. De vart himlans fina. Och äntligen ser de ut som jag vill ha dem. Idag testade jag hållbarheten genom att flyttstäda och diska kopiösa mängder glas och skålar, som hunnits samlas när jag lagat mat. Och naglarna? Sitter som berget.
Nu sitter jag och funderar på om jag vill ha lite läsk till min stundande filmafton eller om jag ska skippa det och dricka vatten till popcornen. Kanske blir till att gå ner och inhandla en Coca Cola Zero, usch vad jag gillar den. Nästan lika gott som Fanta. Jo, så får det nog bli. En läsk och sen är filmkvällen igång.

/Bellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0