Länge sen sist

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln imorse?
Huu, vad sliten man ser ut med all mascara under ögonen.

Hur mycket kontanter har du på dig?
40-nånting kronor.

Vilket ord rimmar på test?
Gäst.

Favoritplanet?
Den vi befinner oss på?

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Ciccie.

Vilken är din favorit ringsignal på din mobil?
Super Mario Bro. theme.

Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Korsett-bh och en gul tjöja :).

Vad har du för märke på skorna du har på dig?
Sitter barfota.

Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust, alltid.

Vad gjorde du vid midnatt?
Satt på bussen hem, från Ciccie där jag hade varit på vinafton.

Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
Senaste meddelandet jag fick var ett MMS från Frau Rouaa "Fett bra bild :P"

Vilket uttryck använder du mest?
Käckt eller Fräsigt. Funkar till allt.

Vilken ålder har varit bäst hittils?
Alla har/har haft sin charm.

Din värsta fiende?
Latheten.

Vad var de senaste du sa till någon?
Smell you later.

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Förmågan att flyga. Lätt.

Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
Jag är jämn i mina känslor.

Senaste låten du lyssnade på?
Starry Starry Night - Don Mclean

Kommentarer
Postat av: Rouaa

haha du borde skriva vad bilden var för någon med :p

2007-06-02 @ 01:00:43
URL: http://www.rouaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0