Klyschigt 80-tals tema...


Halloj alla,

Jag vet att man inte "borde" lyssna på Rick Astley och faktiskt gilla honom och musiken, men vafan nån måste gå mot strömmen. Jag vet inte varför men framåt natten får jag den där ångestkänslan. No wonder, men ändå. Jag saknar att ha en människa i mitt liv jag kan lita på, som jag kan älska och som kan älska mig. En mogen människa, någon som vet hur det är att vara i ett förhållande. Så nästa gång letar jag efter en som kan säga följande och mena det:

Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you

Inte såra mig, och gå bakom min rygg. Jag vet att han finns där ute jag har älskat honom sen dag ett. Du vet att jag vill ha dig i mitt liv, alla vet det. Kom tillbaks, jag saknar dina armar om mig, ditt knasiga skratt och dina jävla Dean Koontz- böcker. Du var allt jag letat efter, vad hände mellan oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0