I väntans tider...


Halloj alla,

Hjälp vad folk byter bloggar och jag vet inte vad. Huu, en annan är nöjd med sin lilla plats under solen... Nåväl, nu har jag vart i Malmö ett tag och till min stora förvåning trivs jag här denna gången. Det har aldrig tidigare hänt, då jag skyr Malmö som pesten. Men denna omgången har vart kul. En hel del åkande fram och tillbaka och vi har gjort en massa skoj saker, Rouaa och jag, bror och jag och mormor med :)
Jag saknar inte alls att åka tillbaka, as a matter of fact hade jag gärna stannat här en längre stund. Men jobbet kallar och jag måste svara på det kallet. Tyvärr. Men snart blir det semester nummer två. Och sen nummer tre. Fyfan vad nice :) Och så flytten, som jag börjar få lite ångest inför. Men det är väl inte mer än naturligt. Och allt sånt där.
Trodde jag skulle sakna M så mycket mer än jag har gjort. Har haft så kul att jag nästan helt lyckats glömma allt vad mitt ordinarie liv heter. Men det ska bli kul att få pussa på de där läpparna snart igen, det kan jag sakna lite grann (:
Nu ska Rouaa få duscha klart så vi kan bege oss på en liten shoppingrunda... Smell you guys later.

/Bell

Kommentarer
Postat av: Rouaa

Jag saknar dig en massa. Volime te puno :p

2007-06-27 @ 00:39:45
URL: http://www.rouaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0