Boende?

Ditt boende

  • Hur bor du? [lägenhet, hus, studentkorridor etc] Vilken våning & vilken storlek? Med vem? [djur, människor etc.]
    Studentkorre, eget badrum, 19 kvm, tredje våningen.

  • Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte?
    Jag gillar liv och rörelse, och förändringar. Jag har bytt boendemiljö så många gånger att jag ärligt talat tappat räkningen. Anledningarna har varit många, alltifrån krig till tristess och dåliga grannar.

  • Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer att flytta hemifrån?
    Det där har gått i omgångar.

  • Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte?
    Ja, jag har haft vinkvällar med grannarna och sett på film ihop. Men det blir så i korridorsboende- situationer. Mer eller mindre påtvunget.

  • Vad har du av följande: [Badkar/dusch], [balkong/altan/uteplats/trädgård], [kök/kokvrå/annat], [antal toaletter?]
    Badkar.
    Delad balle.
    Delat kök.
    Ett badrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0